Template created by Joomla 1.6 templates and the best poker webpages: party poker bonus code and best poker sites.

Κανόνες ορθής διαδικτυακής συμπεριφοράς

Δημιουργηθηκε στις Πέμπτη, 10 Φεβρουαρίου 2022

maxresdefault

  • * Ακολουθώ τους ίδιους κανόνες καλής συμπεριφοράς, που έχω μάθει στη καθημερινή κοινωνική μου επικοινωνία και δράση και θυμάμαι πάντοτε ότι ισχύει το ίδιο επίπεδο ηθικής και σωστής συμπεριφοράς.
  • * Αποφεύγω άσχημες εκφράσεις και χαρακτηρισμούς (π.χ., υβριστικά σχόλια). Μπορείτε να εκφράσετε την άποψη ή ακόμη και τη διαφωνία σας με αυτό που λέει κάποιος, χωρίς ωστόσο να χρησιμοποιείτε άσχημα/υποτιμητικά σχόλια, υβριστικά επίθετα ή απειλές.
  • * Σκέφτομαι, πριν γράψω κάτι, αν θα φέρω σε δύσκολη θέση ή θα πληγώσω με το ύφος και το περιεχόμενο του μηνύματός μου. Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε ότι τα γραφόμενά μας στο Διαδίκτυο μπορεί εύκολα να παρερμηνευθούν, εφόσον η σχετική επικοινωνία δεν συνοδεύεται από χαρακτηριστικά της καθημερινής μας επικοινωνίας (γλώσσα σώματος-  εκφράσεις προσώπου-  ένταση, χρωματισμός, τόνος, χροιά φωνής).
  • * Σέβομαι τις απόψεις και τα συναισθήματα των άλλων ανθρώπων, που βρίσκονται διαδικτυακά συνδεδεμένοι μαζί μου. Πίσω από κάθε λογαριασμό, βρίσκεται συνδεδεμένος ηλεκτρονικά ένας άνθρωπος, οπότε, πριν δημοσιεύσετε και σχολιάσετε κάτι, σκεφτείτε πώς θα το αντιλαμβανόσασταν εσείς και πώς θα νοιώθατε για αυτό. Να θυμάστε, πάντοτε, ότι στο Διαδίκτυο συμπεριφέρομαι στους άλλους/ες, όπως θέλω να μου συμπεριφέρονται και αυτοί/ές.
  • * Προσέχω ιδιαίτερα, όταν επιδίδομαι σε αστεϊσμούς και χιούμορ. Είναι πολύ ενδιαφέρον να μοιραζόμαστε αστεία και να διασκεδάζουμε, κατά τη διαδικτυακή μας επικοινωνία.  Ωστόσο, για παράδειγμα, η προσθετική χρήση emojis ή συντομογραφιών (π.χ., ‘lol’), μπορεί, τις περισσότερες φορές, να μην είναι πάντοτε ξεκάθαρη και τα άλλα παιδιά και οι νέοι/νέες να μην αντιληφθούν / συνειδητοποιήσουν ότι απλά αστειευόμαστε.
  • * Διατηρώ πάντοτε την ψυχραιμία μου, ιδίως όταν κάποιος/α με προσβάλει (ή νομίζω ότι με έχει προσβάλει). Προσπαθήστε να κατανοήσετε τους/τις άλλους/ες ή να τους/τις βοηθήσετε να καταλάβουν τι λανθασμένο έχει συμβεί με τη συμπεριφορά τους. Επιπρόσθετα, όπου χρειάζεται, μην διστάσετε να αναφέρετε τις σχετικές συμπεριφορές σε ένα ενήλικα που εμπιστεύεστε (π.χ., γονέα ή εκπαιδευτικό) και να χρησιμοποιήσετε τα εργαλεία αναφοράς, για να το επισημάνετε στην ομάδα ασφάλειας του σχετικού ιστότοπου ή κοινωνικού δικτύου.
  • * Διαβάζω τους κανόνες συμπεριφοράς / πρότυπα της κοινότητας. Οι περισσότερες πλατφόρμες εκπαίδευσης, επικοινωνίας και κοινωνικής δικτύωσης έχουν δικό τους κώδικα δεοντολογίας (κανόνες κοινότητας) ή κατευθυντήριες γραμμές για την διαδικτυακή συμπεριφορά των χρηστών. Οι σχετικές υπηρεσίες χρησιμοποιούν αυτές τις οδηγίες, για να σας βοηθήσουν να έχετε θετική εμπειρία στο Διαδίκτυο, καθοδηγώντας και υποστηρίζοντάς σας όπου αυτό είναι απαραίτητο. Οπότε, πριν χρησιμοποιήσετε έναν νέο λογαριασμό, διαβάστε προσεκτικά τις οδηγίες, ώστε να γνωρίζετε τους κατάλληλους κανόνες δημοσίευσης, συμπεριφοράς και τι πρέπει να κάνετε ή εάν πρέπει να αναφέρετε κάτι που βλέπετε σε αυτή την υπηρεσία. 

Επίσης, είναι πολύ σημαντικό:

  • * Να σέβομαι την ιδιωτικότητα των άλλων χρηστών. Είναι σημαντικό να μην διαβιβάζω τις πληροφορίες που μου αποστέλλονται, χωρίς να έχω πάρει την άδεια του ατόμου, που τις έχει στείλει. Το ίδιο ισχύει και για τη δημοσίευση ή την αποστολή φωτογραφιών ή βίντεο που περιλαμβάνουν άλλα άτομα.
  • * Να σκέφτομαι ποιοι μπορούν να δουν τι έχω μοιραστεί στο Διαδίκτυο. Οι ρυθμίσεις απορρήτου είναι μία πολύ σημαντική δικλίδα ασφαλείας, για να περιορίσω ποιοι/ες μπορούν να δουν τι μοιράζομαι. Φροντίζω να κρατάω όσο το δυνατόν περισσότερα από τα προσωπικά μου δεδομένα και στοιχεία προστατευμένα και να μην μοιράζομαι περιεχόμενο, το οποίο μπορεί να με φέρει σε δύσκολη θέση.
  • * Να θυμάμαι να ελέγχω τα αιτήματα φιλίας και τις προσκλήσεις για συμμετοχή σε ομάδες επικοινωνίας. Το Διαδίκτυο είναι ένα εξαιρετικό μέρος, για να μοιραστώ περιεχόμενο και να συνομιλήσω με φίλους/ες, αλλά ας μην ξεχνώ ότι θα πρέπει να ελέγχω πιθανά νέα αιτήματα προτού τα αποδεχτώ. Ελέγχω εάν είναι από κάποιον/α που γνωρίζω ή αναμένω να λάβω ένα αίτημα. Εάν δεν είναι από άτομο που γνωρίζω ή αναγνωρίζω, τότε είναι καλύτερα να απορρίψω το σχετικό αίτημα.
  • * Να ελέγχω το περιεχόμενο που κοινοποιώ, κατά πόσο είναι πραγματικό. Είναι πολύ εύκολο, μέσω του Διαδικτύου, να διανεμηθούν ψευδείς ή παραποιημένες πληροφορίες και ενημέρωση. Επομένως, είναι σημαντικό, πριν υιοθετήσω ή αναπαραγάγω μία πληροφορία, να επαληθεύσω τη γνησιότητα και την εγκυρότητά της. Επιπρόσθετα, δεν δημοσιεύω υλικό που προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα, στο οποίο δεν είμαι κάτοχος των δικαιωμάτων.
Copyright © 2024 - 8ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Φιλαδέλφειας - Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος